Co myślisz o tym blogu?

wtorek, 18 stycznia 2011

Ok..

Nie mogę wiecznie żyć z pensji mojego chłopaka, więc postanowiłam dostać pracę! Myślałam o założeniu czegoś własnego, jednak rozkręcenie tego biznesu i płacenie czynszu za lokal wyszło by jeszcze drożej i wszystko by poszło z pensji Jake'a...
Jestem typem wirtuoza, kocham muzykę głównie Pop i R&B. Moja wymarzona praca to coś związane z muzyką, jednak z dnia na dzień nie można zostać gwiazdą... Muszę przyznać, że Justin'owi Bieber'owi się to udało, jednak on ma talent a ja... Ech, trudno powiedzieć... Każdy kto mnie lubi powie : ''Och, masz wielki talent!'', a ci których nie lubię, nie usłyszą mnie BO ICH NIE LUBIĘ.
Muzyka to moje życie, od dziecka piszę piosenki, układam melodie i różne takie rzeczy. Wygrałam wiele konkursów, jednak nikt mnie nie zauważył. Codziennie wyobrażam sobie mój koncert pod gwiazdami, dziesiątki tysięcy fanów i podpisywanie autografów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz