Co myślisz o tym blogu?

środa, 26 stycznia 2011

No ja nie mogę!

Kiedy już mi się wydawało, że wszystko będzie dobrze, oczywiście musi być jakaś przeszkoda!
Praca dla Jake'a jest, ale w końcu jestem z nim pokłócona i jak mam się z nim skontaktować? Wygląda na to, że Rebecca będzie musiała wyświadczyć Mi jeszcze jedną przysługę...
Rikki dalej jest na zwolnieniu i mam trochę luzu w pracy, chociaż dziwnie jest przychodzić do pracy i nie słyszeć ''przyjaznego'' powitania : ''Dlaczego się spóźniasz?!''. A zawsze byłam na czas!
Dobrze Mi się mieszka z Rebeccą. Czasem dobrze jest porozmawiać z przyjaciółką/siostrą. Może nawet lepiej Mi u niej niż z Jake'iem...

2 komentarze:

  1. Taak, przeszkody to najgorsza rzecz w życiu. 3maj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;D to ja natala0900 z wypytaj... super blog ;D

    OdpowiedzUsuń