Co myślisz o tym blogu?

niedziela, 16 stycznia 2011

Inneee

W dzieciństwie najbardziej kolegowałam się z Rebeccą, zawsze była ze mną chociaż jest ode mnie dużo starsza. Najmniej lubiłam Karmen, gdyż jej praktycznie nie było w domu... Zawsze chodziła gdzieś z koleżankami albo z kolegami. Nigdy nie miała dla nas czasu. I chociaż teraz się zmieniła, bóle i rany z dzieciństwa zostają... Jej córka (Margaret) jest zupełnie inna niż ona w tym wieku (5 l.). Margaret jest miła, zrównoważona, sympatyczna i nieśmiała.
 Moja najmłodsza siostra Sophie uwielbia tańczyć i wychodzi jej to całkiem nieźle. Oczywiście w naszym małym miasteczku nie ma możliwości żeby zabłysnąć... Jednak myślę że jeśli przyjedzie do mnie na wakacje to będzie mogła wykorzystać swój talent.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz