Co myślisz o tym blogu?

piątek, 21 stycznia 2011

A już myślałam...

A już myślałam, że wszystko bd dobrze... Myliłam się.
Jake poszedł szukać pracy, ale znalezienie jej nie jest takie proste. No tak prawda ja nie szukałam aż tak długo, ale Jake mógłby mieć jakąś lepszą pracę.
Może któraś z sióstr mi pomoże?
------------------------------------------------
-Cześć Rebecca, słuchaj możesz rozmawiać?
-Wiesz co zadzwoń za 15 minut tylko skończę robić obiad, albo wiesz co zadzwoń po 20:00 to będziemy mogły rozmawiać za darmo.
-Ok, nie ma sprawy.
-Pa.
-Pa.
------------------------------------------------
Godzina 20:00


-Halo, Jasmine?
-Nie, tu Jake...
-Aha, a Jasmine jest tam gdzieś w pobliżu?
-Jasne, zaraz... *woła*-JASMINE!
Już idzie
-OK.
- (Jasmine) Halo, Rebecca?
-Tak, więc o czym chciałaś porozmawiać?
-Więc... Ech, Jake jest i nie bardzo mogę mówić. Wybacz, myślałam że Go nie będzie...
-Ok, wiesz co spotkajmy się jutro u mnie, przyjedź do mnie zaraz po pracy.
-Ok do zobaczenia jutro! 
-Pa!
----------------------------------------


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz